Maatregelen Corona virus - wij houden u mobiel, ook nu!

Wij houden u mobiel, ook nu! U bent van harte welkom bij onze vestigingen.

Omdat uw en onze gezondheid vooropstaan volgen wij de adviezen van het RIVM en de overheid en houden we alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. Dit betekent dat wij alle processen in onze organisatie doorlopen hebben en zoveel mogelijk maatregelen hebben getroffen om uw ervaring in onze vestigingen zo veilig en soepel mogelijk te laten verlopen. Wij vragen hiervoor uw begrip en medewerking. Bovendien denken wij graag met u mee als u vragen heeft. Op deze manier kunnen wij u ook nu de service blijven leveren die u van ons gewend bent. Hieronder vindt u een aantal van de meestgestelde vragen en antwoorden.

Welke voorzorgsmaatregelen treffen wij?

  • Al onze collega's werken volgens de voorschriften van het RIVM en de Rijksoverheid.
  • In al onze werkplaatsen en showrooms treffen we extra maatregelen voor extra hygiëne.
  • We proberen zo contactloos mogelijk te werken en denken graag met u mee.
  • We wassen onze handen met grote regelmaat.
  • We zorgen voor voldoende afstand

Wanneer u zelf klachten als hoesten of koorts ervaart, dan willen we u verzoeken uw bezoek uit te stellen. Heeft u een afspraak en ervaart u dergelijke klachten? Neem dan contact met ons op om deze op een ander moment in te plannen. Wij denken graag met u mee.

Mijn auto heeft onderhoud of een reparatie nodig. Kan dit nog steeds?
U bent van harte welkom. U kunt zonder problemen een afspraak bij ons inplannen. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen zoals wij deze bovenstaand hebben omschreven.

Ik heb een afspraak ingepland, maar kan/wil nu niet naar jullie vestiging. Kan ik mijn afspraak verzetten?
Indien u niet in de gelegenheid bent bieden wij u de mogelijkheid om uw auto thuis of op kantoor op te halen. Uiteraard ook hier met inachtneming van de te nemen maatregelen. Geef dit aan in het opmerkingenveld met vermelding van het ophaaladres bij het maken van de online afspraak. U kunt uw afspraak ook verzetten naar een andere datum. Neem hiervoor contact op met uw vestiging.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar kan/wil niet naar jullie vestiging. Zijn er andere mogelijkheden?
Wij helpen u graag verder via al onze beschikbare kanalen zoals bijvoorbeeld Facetime, video, e-mail, telefoon of WhatsApp. Neem gerust contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden.

Ik heb op korte termijn een afspraak voor de aflevering van mijn auto, maar kan/wil hem nu niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?
U bent van harte welkom. Uiteraard met de voorzorgsmaatregelen zoals wij deze bovenstaand hebben omschreven. Indien gewenst kunnen wij nadat u de auto heeft opgehaald de aflevering telefonisch of via een videogesprek voortzetten. Ook is het mogelijk om de uitgebreide aflevering op een later moment in te plannen. Wilt u toch uw afspraak verzetten? Neem dan contact met ons op.

Heeft u verdere vragen? Onze collega's informeren u graag!